Magyarország legszebb helyei

Magyarország szép tájait szeretném nektek bemutatni, és kedvet csinálni mindenkinek egy kis kiránduláshoz. Ha van kedvetek küldhettek ti is képeket, és útibeszámolókat egy egy kirándulásról.

A túra reggelén érkeztem kis csapatommal Cserépfalura, korán keltünk, de még a 6 órai indulás előtt oda akartunk érni. Sikerúlt is. 5-30 kor megérkeztünk, én haraptam egy kis hazait, nem mertem éhen nekivágni a nagy útnak. Mindanyian most voltunk az első hoszabb túránkon, így utólag elmondhatom, hogy nagyon bátran a 48 Km-es távot választottuk, bár akkor még nem igazán tudtuk, hogy mi vár ránk. Előzetesen már regisztráltunk a neten :www.nomegalljcsak.hu itt már csak a nevezési díjat fizettük be, és már kaptuk a kis füzetecskét, amibe bele is írattuk a rajtnál az időt, és 6 után pár perccel már úton is voltunk az ismeretlen felé.

Kiút keresése Cserépfaluból:

Kissebb nagyobb nehézségek árán megtaláltuk a helyes utat, amelyiken el kellett indulnunk, és már ott is voltunk az 1. EP-on (ellenőrzőpont), a Subalyuk-barlangnál. Itt még vidáman rohantunk fel a Kb 60 méter magas sziklán, pecsételtünk, és már mentünk is tovább (bár elég ráérősen). Egy kis sétával elértünk az Oszla-erdészházhoz, ahol Less Nándor emlékművet is találunk. Ez a 2. EP ami egyben reggeliző hely is de mi már ettünk, így egy pici időt megspórolva, víz és almalé fogyasztása után folytattuk sétánkat. Pár 100 méter megtétele után tábla jelezte (papírtáblaLakat a száján), hogy balra kell fordulnunk, aminek anyira nem örültünk, mivel az út itt már meredekebben felfelé indult a hegyre. De hogy végképp elmenjen a jókedvünk, kb 1 km-en keresztül tartott ez a "lazsálás" mert akkor jött még csak a fekete leves. Meredeken egyenesen a hegyre vezetett a szalaggal megjelölt ösvény, bár ez ösvénynek aligha nevezhető, mert szerintem a szalagokat kitűzőn kívül nem sokan közelithetik meg ebből az irányból a hegyet.

Már jó sokat megtettem felfelé (visszatekintés)Nevetés:

De milyen messze még a csúcs... (előretekintés)Sírós:

Folyt. köv.

Oldal: Less Nándor emléktúra 2009 (No megállj csak)
Magyarország legszebb helyei - © 2008 - 2024 - fotoz.hupont.hu

A honlap magyarul nem csak a weblap első oldalát jelenti, minden oldal együtt a honlap.